سفارش تبلیغ
صبا ویژن

89/6/1
1:47 صبح

اخبارWWE

بدست بهزادازاد در دسته


گلدبرگ در آلومنی

بیل گلدبرگ،ستاره ی فراموش نشدی دبلیو سی دبلیو و دبلیودبلیوای سرانجام به قسمت آلومنی سایت WWE اضافه شد.در قسمتی از معرفی گلدبرگ به رکورد دست نیافتی173-0 او در WCW نیز اشاره شده.

  • هال آف فیمرWWEدر S.V.R11
  • در آخرین خبر ها آمده که هال آف فیمر دبلیودبلیوای برت د هیتمن هارت در بازی Smackdown.vs.Raw2011که امسال عرضه خواهد شد به عنوان یک کاراکتر قابل بازی حضور خواهد داشت.او در ورژن 2008 این بازی هم حضور داشت

    آندرتیکر در تور اروپا

    دبلیودبلیو ای برای تور اروپای خود نام آندرتیکر رو هم در تبلیغاتش آورده و او در این تور که ماه نوامبر برگزار می شود حضور خواهد داشت.

  • دنیل برایان دوباره در راستر راء
  • دنیل برایان که یکشنبه شب به طور ناگهانی در سامراسلم بازگشت در لیست راستر راء قرار گرفته.باید دید کمپانی چه خط داستانی ای رو برای او تعیین خواهد کرد.
    دارک مچ قبل از راء این هفته

    در دارک مچ قبل از راء این هفته در لس آنجلس/کالیفرنیا ویلیام ریگال به مصاف گلداست رفت که در پایان ریگال برنده ی مسابقه شد.
    دارک مچ پس از راء این هفته

    در دارک مچی که پس از راء این هفته برگزار شد تیم راء،اسمک داون و نکسس در یک بتل رویال به مصاف هم رفتند که ابتدا تیم راء و اسمک داون،نکسس را به طور کامل حذف کردند.سپس ادج،سینا و سی ام پانک باقی ماندند.پانک ادج را بیرون انداخت و در پایان سینا با حذف سی ام پانک برنده ی این بتل رویال شد.